Základní škola Zlín, Nová cesta 268, Štípa

> Akce > 2009/2010 > Školní výlety 2009/2010

Slavnostní zakončení školního roku 2009/2010 Sportovní dopoledne Malování zastávek Žáci devátých tříd navštívili Speciální školu ve Zlíně Chorvatsko Městská policie Zlín - Exkurze Plavání 3. B Vycházka na hrad Lukov Zábavné dopoledne pro školkaře Mimina - projekt 8. ročníku Vosková batika Školní výlety Den biodiverzity Eko-olympiáda - 2. ročník Taneční - 8. ročník Posezení s bývalými zaměstnanci Savci Jižní Ameriky Besídka ke ,,Dni matek“ Hnízdění ptáků Návštěva žáků ze Speciální školy Sázení stromků Kellner - kouzelníci Den Země Den činu - čištění... Den činu - výtvarné dílny Kutilové ze školní družiny Škola v přírodě Valašské kraslice - 5. B Exkurze do Dukovan a Dalešic Seminář Ekoškol Bazárek Junior Achievement Ptačí budky ve školní zahradě Vyvrtávaná vajíčka Život neslyšících Pyžamový bál ve školní družině Lyžařský výcvikový kurs  Hasík - 2. třídy Plavání 2. A, 2. B, 3. A Výroba masek - 5. B Ochutnávka cizokrajných plodů - 5. A Školní družina - zimní radovánky Po stopách yettiho - školní družina Mluvíme a nasloucháme a přitom se rádi máme Zápis žáků do 1. ročníku Zimní radovánky u školy Vánoční besídky Koledování 5. A Slavnostní stolování Vánoční jarmark Prohlídka kostela Brno - Antropos a planetárium Výroba vodníků, obojživelníků a hodin Plavání - 2. třídy Mikuláš Příprava na vánoce Krajská konference EVVO Výstava patchworku Začínáme číst ze slabikáře! Lampiónový průvod Obuvnické muzeum Týden zdraví Medvědi a medvídci Prohlídka kostela - 2. A Seiferos - ukázka dravců Jazykový pobyt v Anglii

Školní výlety 2009/2010

6. A - Žulová

V pátek 4. 6. 2010 se třída 6. A s panem učitelem Bobálem a paní učitelkou Mlčochovou sešla na vlakovém nádraží ve Zlíně, ze kterého se mělo jet do Jeseníků na Žulovou. Náš cíl byla chata Mlčochů, kousek vzdálená od městečka Žulová. Když se dostavili všichni (dokonce na čas), tak jsme vysbírali potvrzení o bezinfekčnosti a vyšli jsme na vlak, který jel v 7:50 ráno. Našli jsme vlak, nastoupili a jeli. Bohužel jsme jeli jen opravdu krátce, necelou půlhodinku. Když jsme dorazili do Otrokovic, tak jsme mírně řečeno utíkali na další vlak. Naštěstí měl 5 minut zpoždění, takže jsme ho v klidu stihli. V druhém vlaku jsme jeli už 2 hodinky. Všichni se zabydleli ve volných kupé a čas letěl skoro jako kilometry pod koly vlaku. Po dvou hodinách jsme přesedli na další vlak, který mířil do Olomouce. Bohužel měl vlak zpoždění a vláček do Žulové jsme nestihli. Naštěstí máme družného pana učitele a ten nám zařídil cestu autobusem. Z Žulové jsme šli příjemnou půlhodinovou procházku k chatě, při které jsme objevili nádherný lom s krásně čistou vodou. Někteří ho chtěli vyzkoušet hned, ale paní učitelka Mlčochová jim to nedovolila. Tak jsme tedy pokračovali k chatě, která nás mile překvapila. Byla až neuvěřitelně prostorná! Půdu si zabrali kluci, místnost pod schody holky a do zbylé místnosti kluci, co zbyli. Vybalili jsme si věci a paní učitelka Mlčochová nás seznámila s chatou a šlo se na dřevo na večerní táborák. Jak jsme se vrátili, tak jsme vyrazili do dosud funkčního lomu Hutungu. Paní průvodkyně nám vše vysvětlila a dovolila nám vzít i kousek žuly domů na ukázku, viděli jsme dokonce ukázku práce se žulou. Pár lidí se vydalo do Žulové nakoupit vše potřebné na pobyt. Nakoupili jsme vše ve všestranné masně. Zbytek dětí zůstali v chatě a hráli bedminkton. Po návratu jsme zužitkovali nasbírané dřevo a udělali táborák. Mezitím jsme se chodili koupat do lomu. Po výborné večeři jsme si ještě zahráli hry zazpívali pár táborákových písniček a šli jsme do hajan. Druhý den byl slíbený celodenní výlet. Rekordně jsme vstali v sedm hodin a šli jsme se nasnídat. Ti co ráno brzo vstávali jeli do Žulové nakoupit rohlíky a vánočku. Po snídani (asi kolem 9 hodiny) jsme si sbalili nejnutnější věci a vydali jsme se na cestu. Obešli jsme mnoho zajímavých věcí: zřícenina hradu Kaltenštejn, lomy, Mariin pramen, stezku atd. Kolem dvanácté hodiny jsme si zašli na oběd do Černé vody, kde si také většina nakoupila zmrzlinu, protože bylo obrovské horko. Vrátili jsme se kole půl páté a pádili do lesa nasbírat dřevo do pece na večeři. Čekala nás večeře ne kterou jsme se všichni moc těšili: pizzu. Rozdělili jsme se na dvě skupiny: první šla k zatopenému lomu vykoupat se a druhá zůstala na chatě pomáhat. Pan učitel Bobál udělal těsto a my na něho postupně dávali kečupovou omáčku, salám atd. Po upečení chutnala výborně. Opět jsme se postupně chodili koupat a čekali na stezku odvahy. Náhle pan učitel znervózněl a řekl, že mu volala policie, že z nedaleké vesničky, kde je věznice utekli vrazi. Tak nás pan Mlčoch a paní Mlčochová nahnali do lesa. Tam jsme obešli lesem chatu a dostali se na křižovatku. Byla tma jako v pytli, takže to tam nikdo nepoznával. Paní učitelka nás posílala po jednom do lesa až jsme došli do naši Chalupy a všichni kdo šli před námi na nás bafli a tak to šlo pořád dál dokud všichni nebyli v chatě. Po té nám řekli vše důležité na neděli, kdy jsme bohužel měli jet domů. Umyli jsme si zuby a šli spát. Ráno jsme vstali nasnídali a udělali svačinu a na cestu uklidili chatu. Naložili jsme tašky spacáky a karimatky do auta pana Mlčocha a vyšli jen s malými batůžky na vlak do Žulové. Cesta zpátky se obešla bez potíži, žádný vlak nám neujel. V Otrokovicích jsme měli krátký rozchod a pak už hurá do Zlína na vlakové nádraží kde bylo šťastné shledání s rodiči. Za výlet moc děkuje celá 6.A panu Mlčochovi, panu učiteli Bobálovi a samozřejmě paní učitelce Mlčochové.

Děkujeme!

Kateřina Svobodová a Michaela Polášková

Základní škola ZLÍN, Nová cesta 268, příspěvková organizace, 763 14, Zlín-Štípa, IČO: 71008161, IZO: 102319472
tel. 577 914 233, mob. 737 024 824, e-podatelna: skola@zsstipa.cz, datová schránka: e5ymupp, zřizovatel: Statutární město Zlín